kaki stalk :)

Wednesday, July 7, 2010

Breathless

breathless?? sebab terlalu banyak yang tak terkata untuk diungkapkan dan duntaikan dengan kata-kata.hanya Dia yang lebih tahu segalanya.

  1. breathless sebab blog ini sangat bersawang. rasa mcm nak tukar semua layout blog dan contentnya sekali. i'm officially declared , menukar blog ini dari jari jemari menari ke * biarkan pena itu terus menari*. sebab hanya Dia yang tahu.
  2. breathless sebab keliru dengan diri sendiri. betul ke tindakan amik DLSP. boleh ke hadapi pressure dan subjek yang menimbun banyak-banyak? tapi walau rasa macam berat kena pikul batu pun, hati tetap masih kuat mengatakan amik. amik. amik. harap2 keputusan ini betul lah kan?
  3. breathless sebab rasa UKM sangatlah mengarut. pelik. nak mengumpat sepuas-puasnya. Pelik pun ada sebab suruh student dftar DLSP awal, tetapi kemudahan kolej tak diprovidekan dan sekarang menjadi setinggan haram di kkm. nasib baik last sem, duplicate kunci lama, so, bolehlah stay kat bilik ini. lagi bertuah sebab ada kak ada. kalau tak kecut perut gak bila nak stay kat bilik sorang-sorang bila junior-junior pergi orentasi.Bila mengenangkan peristiwa semalam, terasa seram sejuk.
  4. breathless sebab bila fikir orang yang rapat dengan kita semakin menjauh . memang sangat breathless. heartless. speachless. T_T
  5. breathless sebab sekarang tengah homesick yang teramat. kalau lah orang faham mcm mana hati ini nak meronta-ronta. kalaulah ada awan terbang, tempat pertama yang akan saya terbang ialah balik ke rumah saya. rindu yang teramat sangat kat umi , abah, adik2 , kucing2. maghrib tadi kal umi, lagi sebak bila umi citer kucing ksayangan , sarip dol , masuk bilik mengiau naik atas katilku, maybe dia pun rindu macam aku rindu dia. please tell me how to smile. again . i'm breathless T_T
  6. breathless sebab  mengadap cerita Dari Mata Arisa, sampai habis. agak2 dalam 30 episod. Yeah! bersetuju kata orang dari mata jatuh ke hati. sangat best. cerita ini adaptasi dari novel Kau Sayangku by Bikash Nur Idris. Buku ini akan ku cari nnti.
  7. breathless sebab tak sabar tunggu duit jpa masuk bleh? haha :D



picture time picnic di air terjun sekayu!



jodoh itu ajaibkan??
sebab kita tak tahu dengan dengan siapa kita akan berkongsi hidup
sebab kita tak tahu bila kita akan berkahwin
sebab kita tak tahu berapa lama kita akan berkahwin dengannya.


"cinta itu lahirnya bukan dari bibir yang berkata tetapi dari hati "-quoted from Dari Mata Arisa

i'm breathless . again...

No comments: