kaki stalk :)

Wednesday, August 4, 2010

saya sayang awek saya.

saya suka tengok jari awek saya...
cantik
betul ni sungguh!
sampai takut nak pegang...bukan takut patah...
takut nanti jari kitorang tak boleh tolong each
other di satu hari kekal
depan yang maha Esa

saya suka tengok rambut awek saya...
cantik
betol ni sungguh!
sebab tu saya belikan tudung...bukan sebab
jeles
orang lain tgk jugak....
tapi sebab saya nak tgk rambut iklan pantene
dia sampai bila2...
bukan yang terbakar dek api neraka di suatu
hari kekal

saya suka tgk body awek saya...cantik
betol ni sungguh
sebab tu saya belikan dia telekong
supaya mase dating dengan kekasih die yang
utama
dia lagi cantik dan berseri menghadapNya
saya pun tumpang dapat pahala
pheh syoknye!!!!

saya sedih tengok awek saya
tak tido tak makan rindu kat saya
saya pun macam tu juga
ada problem yang sama
die tanya apa ubatnya?
saya pun bagi die Quran untuk penenang jiwa
semoga lebih cintakanNya dari saya

saya sedih tengok awek saya
selalu pesan macam2 kat saya
makan, minum, drive elok2
tapi bila tengok movie sama2
burn asar maghrib gitu aje
die tak cakap apa2
berdosanya saya....

kesimpulannya saya memang sayang dia
nak jumpar dia selamanya
kekal..forever
di dunia dan akhirat terutamanya
janji nak share heaven sama2

semoga kami saling mengingati
dosa sendiri pun infiniti...
nak tanggung dosa dia lagi pulak lepas ni...
semoga kami menginsafi diri
Ya Allah ampunkanlah kami....


p/s : saya nak sayang bakal suami saya, saya nak sayang suami saya sepenuh hati walaupun saya tak tahu bila saya akan jumpa dia. dia putera dari kayangan^^