kaki stalk :)

Thursday, October 22, 2009

Bila Rasa Down

ni, my mum
ratu teratas dalam hati dan jiwaku
dengan dia
aku akan rasa ketenangan yang teramat sangat
dialh pendengar paling baik
dialah pemberi nasihat terbaik
dialah segalanya bagiku
inilah kawan yg akan mendengar aku membebel
dari pagi sampai petang
aku sedih, aku gembira, aku sengsara, aku bahagia
semenya dia tahu,
thanks baizura!!!
ko ada 1 thun lagi ngan ak,
nnti aku dah takde kwan nak dengar semua yang terasa dihati
nama budak tepi aku ni
cik sarah idha nawawi
dengan dia
aku rsa selamat, aku boleh menceritakan seme benda
tanpa sebarang limtasi
dia buat aku rasa sangat berani
dia akan buat gelak kalau ak rsa cm nak nangis
kalau call de, dia dgr suara aku pun dah tau
yang aku sangat sedih

mengenali mereka mungkin tak lama

tetapi mengenali mereka sangatlah mengembirakan

senantiasa bersama walau susah dan senang

thanks to cik ha, cik t, cik linda, cik lenny,cik ijan ,dsb
mereka tersangat memahami
koranglah kawan dunia dan akhirat
yang tudung kuning
itulah my dear kazen
cik cmah
...hehe...
dr kecil smpai lah besar
dia lah inspirasi ak
p/s: petang ni rsa mcm mood syahdu jer
nak nangis pun ada
tapi bile mlihat2
mereka ini gembira terasa bhagia kembali
credits to my rumate , cik nad,
sy takde pic kmu r, sbb kmu ckp
kmu kan mahal amik pic2 ni..hehe;p
i syg u all

5 comments:

Noor Baizura Mohd Mazalan said...

hah, nas!!
terharunye ak...
huhuhuhuhu...

n @ s said...

t'haru jer
kah kah kah
ble nk belanja ak ;p

FarHa said...

chop2..
de gmbr ak r...ahahahah

n @ s said...

ngok ngek r
cik ha
hahahahahahaha

Anonymous said...

ko ni ngok ngek
malu aku
ko tulis cam tu

dah la ku pemalu
urghhhhh
huhu
nway thank u

ur so sweetttooo
mmuaaahh-sarah

i love u nas