kaki stalk :)

Saturday, April 25, 2009

Jangan Beri Aku Kesedihan lagi!!!







emosi tak stabil
kenangan demi kenangan
mengimbau di hari2
terbayang-bayang di minda
satu masalah
datang
tanpa berkunjung
tanpa hentinya...
kadang2 terasakan kudrat ini tidak mampu menahan lagi
aku bukanlah insan yang seteguh karang
walau dibah ombak
masih lagi teguh berdiri
aku hanya insan biasa punyai perasaan
besarkah salahku padamu???
apakah dugaan ini???
wahai mata, berhentilah mendendangkan irama kesedihan
berikanlah aku ketabahan itu...
aku sgt mendambakannya..
aku dah tak mampu berdiri lagi...
wahai manusia...
aku dah penat dgn karenahmu..
ampunkan salah silapku..
aku bukanlah insan yang sempurna..
dan..
aku tak mencari kesempurnaan dari org lain...
p:s hapuskan lah sedih ni!!!
hadirlah keajaiban kegembiraan
aku sgt mendambakannya sekarang!!!
cik aswad sy rndu kat kamu



3 comments:

Wawa said...

nas,please believe me when i say this sbb aku pn x percaye kan bende ni at first..tp aku sendiri dh rase..kesedihan tu petande kegembiraan yg akn dtg..lg sedih ko rase lg gembira bende yg nk dtg tu..btol!!!

Anonymous said...

nak sedih2 watpe...xgne semua tu....happy go lucky je..walaupun byk prob fikir cam xde problem hahahahha...tgk macam aku mana pernah sedih.....

Qaseh Adriana :) said...

hmm
yelah2..
ak dgr ckp korang~
thanks~
hope kegembiraan tu dtg~
=)