kaki stalk :)

Monday, December 27, 2010

Opss! I'm 12 years old:)

situasi 1: di sekolah umi

anak murid umi : adik ni, anak ustazah norleha ek? form brape?
saya : saya form 2 . (dgn konfiden menjawab!)


situasi 2 : di pasar

kawan umi : kak ha, anak akak ni sekolah kat mane?
umi: eh, dia ni dah blajar kat u. Dah tahun 3 dah pun.

situasi 3: apabila ditahan JPJ

JPJ: Dik, bak IC, awk ni kecil jer, ada lesen tak?
saya: saya dah besarlah pak cik oi( sambil memberi ic)
JPJ: oh , dah umur 21 . saya ingat tak ada lesen lagi.saya tengok besar kereta dari  orang.


that was the reason my fb's name was budak kecik, even now i'm still using nickname as budak kecik in my writing. i guess kalau bagi love letter kat orang lain pakai nickname 'budak kecik' mesti takde orang tau kan :p


jangan jeles dengan kemudaan saya !


semalam hari yang penuh menggembirakan. Hari yang penuh keharuan. Hari kek sedunia .

Terima kasih untuk hari yang indah people!


lokasi : KFC Kajang .

Breakfast dengan kek ! seriously langsung tak perasan dengan aksi-aksi yang dilakonkan sampailah dikejutkan dengan bufday suprise. Mereka2 ni best fren saya di FSSK , dah final sem pun. Next sem tinggal saya sedih-sedih. What i can say, kalaulah  nas supervisor untuk thesis korang confirm dapat A++ dengan lakonan korang. saya jamin layak untuk pencalonan Anugerah Skrin 2011, pencalonan awal!  

thanks for the cokelat cake dan bantal busuk !



second time makan kek waktu petang. 

demand ! nak cokelat indulgence dari che nad a.k.a. rumate tersayang yang dah menghuni hampir 3 tahun. Kalau nak tahu saya in relationship dengan sape di fb, inilah tuan punya buah hati. gambar ini captured last sem, di secret recipe. Petang semalam che nad, keluar merewang di Midvalley dan pulang dengan kek untuk saya! 
oh , saya terharu yang amat :)

 kek ketiga lokasi di restoran UK , bangi. 

Kalau siapa2 ada keinginan nak ke UK , jimat kos, jemput datang ke restoran ini. Seriously terharu ! sambutan bufday untuk 2 orang sekaligus. 

*che nas dan che ariey *

thanks theerah, linda, mastura, ariey, debot, ika, ira, zahirah dan anis.


Thanks for the wonderful day friends. Wishing u all happy always dan semoga Allah merahmati dirimu selalu. Semakin bertambah usia, i'm hoping to be more matured than before. Perkara paling penting sekali, perlu ingat perjalanan menuju kematian bermula sejak dari lahir lagi. Jadi, maknanya dah dekat kita nak mengadap illahi kan?



note: saya rindu buah hati di rumah. Jauh itu dekat, dekat dengan rindu(,")


No comments: