kaki stalk :)

Monday, January 4, 2010

Dugaan !

malam2 walaupun lampu dah tutup mata masih berjaga bersampai pagi
dugaan sakit tak dapat tidur a.k.a insomnia!
kalau aku mengantuk kat kelas
maafkan aku.
bukan pintaku!

penyakit batuk tanpa henti menyerang diri
tak tertahan sampai sakit pingang
tubuh seram sejuk 24 jam
oh dugaan demam dan batuk saban malam!

aku bukan perempuan manja
tapi bila saat pms datang
sangat lah beremosi'
oh dugaan sakit pingang , sakit segala benda !

oh hati, tabahlah!
sarah cakap jangan telan ubat tidur banyak
supaya sok aku masih membuka mata lagi
supaya ada masa nanti dia ley tgk aku kawin

oh jiwa kuatlah!
Ya Allah, berilah kekuatan..
“Maka bersabarlah kamu dengan kesabaran yang baik.” (Al-Maarij : ayat 5)


p/s: inshaAllah by maher zain! insyAllah , Allah will always by ur side. He will show u the way^^

No comments: