kaki stalk :)

Sunday, January 3, 2010

Bukan Niat

Bukan niat dihati nak membebel nak ngumpat nak ngeji tapi ini sangatlah menduga hati.
oh kkm a.k.a. kolej keris mas( wrna oren sbb tema kolej oren)
servis sangatlah teruk, harapkan yuran je bayar mahal giler
air kat blok ni, hari2 takde , k
pagi2 ada2, tengahari takde, petang takde balik,
macam chipsmore lak,
pengaruh siapakah yang makan chispmore smpaikan air pn ikut skali terpegaruh
kejap ada kejap takde!
tak tahan tapi kena sabar
sebab kata abah, orang afrika lagi ketandusan air
bab kafe lak,
punya r tahan sabar
ari2 lauk same je,
kalau2 petang lagi r takde pe2
memang r jadi papan sekeping lah aku.
niat dihati nak menggemukkan badan
tapi lain lak jadinya
kata abah lagi, orang miskin makan nasi ngan ikan masin je
insaf sebentar , ye
p/s: hanya mampu mengeluh, tidak akan diuji orang beriman itu tanpa pelbagai dugaan supaya dapat tahu tinggi rendah imannya^^

2 comments:

FarHa said...

sy x ssbar kamu..
ptutla lamu jd icon..

n @ s said...

gedik r cik ha..
ngarut ;p