kaki stalk :)

Sunday, November 8, 2009

Saya Tak Nak Jatuh Cinta, tapi Saya Lemah

!!!!JATUH HATI!!!!

BOYS OVER FLOWERS

(org len dh usha u r beautiful , ak bru je nk tgk ni)

sepanjang gap 1 minggu, duk mengadap citer ni , bangun pagi2 loading bnyk, then malam2 tido sampai 3.30pagi tgk citer ni ..angkara nak habiskan 25 episod..maraton habis habisan ,..mcm masuk larian pecut 400m plak..seme emosi ada...tiba2 gelak, nangis, sedih, geram, benci, meluat, cukup lengkap segala bntuk emosi, seolah2 aku lah insan dalam citer ni..

pagi tadi bangun, tibe2 mimpi hero tu datang kejut solat subuh..hahaha..bangun2 tersenyum sendiri ..kan bagus ia jadi realiti ^^

hensem r laki2 dalam citer ni, i nak sorang bley????

p/s: skrg ni bru nak kalut baca family law, padan muka u, sape suh duk gelak2 nangis2 tgk citer ni..nasib badan kalau dah jatuh cinta

jangan bt saya jatuh cinta , k

saya ni lemah

saya mengarut lagi ^_^

4 comments:

F said...

eleh u nak spe?gtau je..abg --- de..mr m--- de..h----- de..pilih jek..ahahaha

Qaseh Adriana :) said...

i nak
ji hoo sunbae..
bley tk ko bagi ..hehe

.b.e.d.d.y. said...

susah payah loading online watpe..
ak dah lama ad full cter ni..
hahaha..
btw, i'm on team jun pyo..
always..
ji hoo sunbae la yg plg x hensem ak rasa..
haha..

Qaseh Adriana :) said...

yeke? ak mne r tau, bed..hehe
gun pyo hensem , kaya, hehe
keras tp syang..

ji hoo sunbae plak..
sweet ngn cara nya tersndiri..
ak ske dia..haha