kaki stalk :)

Wednesday, July 22, 2009

Sedarlah Diri !!!

wahai umat manusia~~

hari ini aku mendengar luahan hati si kecil

gerak hati untuk membelanya

rasa geram pun membaluti diri

teruknya fikiran ko~~~

kolotnya akal ko!!!

ceteknya minda ko

mudahnya hati ko nak mengata orang~~

sedarlah diri skit...

respectlah lecturer kat depan...

ko dapat ilmu pn dari dirinya

takkan tak pndai nak appreciate langsung

betul2 tak hargai jasa org r....

respectlah org len yang nak belajar....

klu tak nak blajar ..

kuarlah...tak yahlah kacau org......

oh , manusia yg ada dalam mimpi

berpijak lah di bumi nyata

ko dah ader kat ukm

bukan kat uitm

di ukm

takde diskriminasi..

asasi..stpm..diploma

apa ???

ingat ko asasi ko berlagak sgt...

ingat ko bijak r????

di situ bumi dipijak ..

2di situ langit dijunjung~~

jgn wjud diskriminasi.....

hehe..yg warna biru2 hijau tu entry khas utk hari yg membengangkan pd class ICL

warna purple..entry utk junior yg ske2 je nak diskriminasi, asasi, diploma, stpm..smpaikan ada yg terasa..batch kite org takde pn mcm tu..kite org live hapy as 24 batch..without any discrimnation~

21-7. sy hepy..sy lulus test jpj~~~

6 comments:

ISz88 said...

btol3...hehehe. NO DISKRIMINASI! MINDA RIGID pada bangsa sendiri masih menebal dalam kalangan student Uitm pada hari ini... HANCUR2! HANCUR Uitm! hahaha.

nn said...

lorh. gitu plak dak2 1st yr ni. apehalll laa. huhu

Faiz.Zahadi said...

saya juga mendengar perk. yg sama dari junior stpm yang merupakan kawan saya di za'ba

masakan tidak
perkara yang sama juga berlaku
bila masa first year
saya yang ex-"institusi" tu
rase meluat bila bdak2 "institusi" yang saya maksudkan,
melakukan perkara yang sama

tapi nasib baik bila da masuk 2nd year..takde lagi kedengaran "saya dari "institusi" itu"...

hidup aisha nasiha!

nn said...

tiba-tiba rasa sayu sebab aku budak stp. hina kah aku weyhh. huhu

_emo lebih.

ira nadhirah said...

tiba tiba aku nak menyimpang sikit.
aku janji pasni kalau aku bising clas icl.
aku kuar.
takpon.
aku benarkan kau halau aku nas.
:)

Faiz.Zahadi said...

nn: takyah nak rase sayu..sian nn
hidup nadhirah naiemah!