kaki stalk :)

Sunday, July 12, 2009

ASB : HALAL @ HARAM???

hari ini, terasa kegatalan tangan & sindrom keboringan.
last sem, before final, terdengar ura-ura psal ASB
hari ini, tergerak untuk mencari kebenaran psal khabar angin itu..
then, terjumpalah lman web ini...
insyAllah , semoga sumber dalam web ini sahih
bacalah & korang akan tahu halal atau haram..

KLIK

6 comments:

nn said...

xpaham la nas. maksudnya haram lah ea?

n @ s said...

a'ah
haram lah syg oi
bile bnda tu dh bercmpur ngan unsur2 hram, so, kiranya hram lah
rezeki yg kita makan pun tak berkat

.b.e.d.d.y. said...

tapi fatwa kebangsaan cakap harus kan?

n @ s said...

emm..
skrg bnda ni mcm dh jd kelam kabut
ada yg ckp bley
ada yang ckp tak bley
jadi kiranya kita sndiri was2
so, biler was2..
maka, ia akan jadi syubhah
bila syubhah, maka ia dtgnya dr syaitan...
so..fikir2

nn said...

mak aku was2. so dia tak buat. bapak aku plak mmg da lama ada. aku tak buat lah sbb mak aku dah ckp was2 an. tapi member2 kita rmai gak yg melabur. huhu.

n @ s said...

nas pn mule2 mcm nk bt akaun gak
sbb mcm tertarik ngan dividen de yg bnyak
pastu rumate nas
ckp tak baik join sbb
ianya was2
ader rumours ckp
asb ni mlabur kat kedai2 judi kt gnting
sbb tu, dividen bnyk dpt