kaki stalk :)

Wednesday, April 29, 2009

Al kisah handphone aku~

hurm..
bukan ku pinta jadi begini..
mungkin dah takdir hendak menduga
sbenarnya ..
handphone itu hilang dengan cara begini...
pagi tu, before mls..dekat bus stop
aku kall faha..sruh cpat ckit dtg sbb bas dah nk gerak
lepas kal hp tu still lagi kat tanganku..
aku pegang ..pegang..pegang..
dan aku letakkan atas riba aku...
kemudian.....
entah mcm mana aku terleka..
then...
bila dah smpai kdo..
aku turun dr bas..
dan cari2 kak ada
sbb nak tnya sal mahkamah kanak2
lepas tu...
bila teringat nak kal umi before msuk exam
aku mula teingat..handphone aku takde
then..aku lupa mana aku letak handphone aku..
hurm..tenang2..tenang2..fokus dlu kat mls..
walau fokus sekalipun...pada exam
aku still lg fikir if handphone tk jupe
nmpaknya kenalah aku bli handphone bru..
lpas exam..bertemankan faha, dan ijan..
kite org cri balik..tp tak jumpa..
so..terpaksalah cari handphone baru....
malam tu..
tibe2 "cik ketam" mesej..
"ader org mesej i ckp dh jupe handphone u"
"yeke, kat mane???"
"org tu ckp, g amik kat de, blok15 , kkm"
"same kolej!!!syukur, alhamdulilah"
rezeki aku kut..
semuanya berakhir dgn indah dan gembira..
alhamdulilah..
nikmat itu masih lagi tidak ditarik oleh NYA..

No comments: